06/09/2011

subliminal messaging

evo, ja sam prikriveni paranoik
na ovom sajtu podsvest
nude programe
sa subliminarnim porukama, i ja odmah pomislim kako ce pricati ko zna sta hahahah
jbte teorije zavere :)
zamisli ustvari, sta nam sve emituju a da ni ne znamo....kroz ona reality sranja i ostalo
nije ni cudo sto je cela nacija bolesna


naravno da nam emituju kojekakva govna zato i jesmo ovako sjebana nacija
lepo ti kazem,
kako je moguce da
tanja u cikagu
ja u somboru
marija u kragujevcu
tamara u srem. mitrovici
mira u novom sadu
itd itd itd
svi imamo ISTE JEBENE SIMPTOME
wtf?
ah, da.. rada u trebinju


jeste, a kao jos jedan argument u prilog tome ide i to da su ljudi koji nemaju recimo tv, i koji nisu izlozeni raznim medijima i informacijama, su poprilichno razumni i zdravi


npr gavrilovici
tipa, neki seljak sa Rtnja ili nesto slicno
dala sam ti sasvim dobar primer
i to sam odmah rekla tj objasnila mojim fasciniranim roditeljima
koji su ih hvalili i zalili sto nema vise takvih ljudi u nasoj okolini, a i zalili su sto mi nismo takvi
i onda su nastavili da bulje u tv i primaju i dalje jebene subliminarne poruke
:P
a ko su gavrilovici?
malo sam neinformisana
(ali nisam normalna, ipak) :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...