03/09/2011

Par puta sam i gasila profil
jer me smori nesto... ne znam ni ja kako da objasnim
ponekad mi se cini da je to neki OCD
kao neko prokletstvo.. moram da udjem, nesto problejim, procitam i sl.. lajk tamo, komentar 'vamo..
i izgubim 2h
minimum..
i onda se iznerviram, jer bi ta takva 'posvecenost' dovela do nekih super rezultata - u nekoj drugoj situaciji ;)
jao, kad ovako esejisticki krenem :/
valjda si me skapirala...

jesam, jesam
bilo bi sjajno kad bi se tako necemu drugom posvetili

pa to
dok sam bila na moru,
jednom sam samo pozelela da vidim sta se desava na njanjavom fejsu
nit mi je nedostajao tv (godinama zivim bez njega)
nit su mi nedostajali filmovi
nit mi je nedostajala muzika (svako jutro se budim uz radio)
mobilne nisam ni gledala, sem povremeno, da vidim koliko je sati kada npr kuvam virsle
ozbiljna sam sad
i osecala sam se toliko slobodno
i srecno.

meni bi mozda muzika bila savrseno uz to
bez nje ne mogu

mislila sam isto, ali se pokazalo suprotno
hocu da kazem da smo robovi struje
baterija
svega vestackog
zaboravili smo na neke divne stvari
ne generalizujem, mozda samo tako zvuci
tu i tamo, svako od nas, uradi ponesto lepo a da nije 'tehnika i tehnologija' :)
no, svet je poludeo.
i uopste mi se ne dopada vise..
sem na Trenutke..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...