11/03/2012

Kiša i san


''...Bilo bi dobro kada bi pala kiša...tada bi lepše zaspala...a kada bi zahladnelo, ja bih te tiho pokrila...''

....Kiša je pala....I pada još uvek....Da, spava mi se, ali samo zato što znam da te mogu imati jedino u snovima....Tu si tako mirna....I tako topla....Tu sam i ja....I moja smelost i moja hrabrost.....I moja nežnost i moja ljubav....Tu su dodiri.....Tihi i neuprljani....Sve dok moja želja ne naraste.....Ne poludi pod tvojim dodirom.....I dodir nije dodir, sad je udar....Poljubac nije poljubac, sada je ujed....Više ne držim oči ovlaš sklopljene......Kapci su stisnuti i obrve se bune......Usne se krive i ne osmehuju se više......Pretvorile su se u čudnu grimasu koja preti da urlikne......Uzdah više nije tih i čežnjiv......Uzdah je urlik......moga tela i moje duše...
...Želim te......
....Tako očajno i strastno......Želim tvoje telo.......da me pokrije......Želim tvoje ruke da me miluju.....Želim tvoje usne na mom vratu....Želim tebe u mojim rukama......Tvoje noge u mojim nogama......Tvoje telo u mom praznom krevetu......Sada i odmah......Ne mogu više da čekam......Ruke su mi hladne i želim da ih ugreješ......Stopala su mi usamljena i želim da ih pronadješ........Vrat mi je vreo i želim da ga osetiš.....
...Celo moje telo uzdiše za tobom...Strast para utrobu....Preti da mi telo razori.....Udahnem na nos i osetim tvoj miris.....Otvorim oči i vidim samo tebe....Osluškujem....Čujem samo tvoj glas....Jedem, ali ostajem gladna....Gladna za tobom........

2 comments:

  1. Replies
    1. Hvala, Vanja :)
      Ti si moj prvi posetilac koji je ostavio komentar a da te ne poznajem licno :))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...