21/04/2011


Znaš,
došla sam s posla
i zaspala..
prethodnu noć sam zaspala oko 3h.. jer sam se prevrtala po krevetu plašeći se da zaspim..
ustala sam jutros u 6:15,
otišla na smrdljivi posao..
predveče sam se probudila sva zbunjena i preplašena..
proganjala me je činjenica što moram u nabavku
a para nema..
ok, snaćićemo se
stavih ranac na ledja (teško mi je da nosim u rukama)
slušalice i mjuz.. i krenuh
ulicama ovog smrdljivog grada
gde skoro pa nikoga ne poznajem - čitaj:
skoro da i nemam blisku osobu.
Osećala sam se kao u lavirintu
s tim,
da izlaza nema.
A zidovi lavirinta se sužavaju
i prete da me spljošte.
Počeh da plačem,
besciljno sam hodala,
plakala,
očaj me neki oblepio svu.
Naidjoh na neku klupu..
sela sam, plakala..
sve mi je bilo besmisleno.
i ja sam bila besmislena
u tom besmislu.
A onda se malo smirih,
umorih od tog besmisla
otidjoh do kioska,
kupih papirne maramice za nos
i vlažne maramice - da obrišem lice nagriženo od suza..
udahnuh par puta duboko
i podjoh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...